1.2.09

Vreau sa simt, sa traiesc ce visez, apropierea ta mai profunda ca orice atingere, corpul meu in corpul tau, una. Vreau sa iti simt rasuflarea pe gatul meu, sa ma musti, sa te simt fierbinte, sa vreau sa ma contopesc cu tine, sa ne pierdem in dans, in muzica ce ne transmite ritmuri dracesti, demult uitate si totusi atat de familiare, atat de firesti, si limbile noastre se contopesc, se unesc si se lupta, buzele sunt muscate, atinse. Momentul e sa atingi, sa simti, sa rupi, sa gemi, sa uiti de tine ca om si sa te lasi dus de val.Vreau sa iti rup hainele de pe tine, sa imi infig mana intre sanii tai, inca blocati de sutienul tau, sa te strang in brate, sa imi afund gura in decolteul tau si sa iti sug sfarcurile, sa ti le musc in timp ce tu iti vari mana intre picioarele mele si ma mangai, imi simt pula cum se misca, cum creste sub apasarea ta si as vrea mai mult, te pun sa iti apesi palma mai tare, sa ma strangi mai puternic, sa simti cum imi svacneste si cum aproape imi vine sa explodez. Mana mea e demult in adancuri zemoase, sfredeleste, in timp ce buzele mele sunt inclestate de ale tale, si limbile noastre se lupta, se amagesc si apoi din nou se intalnesc. Te intorc cu spatele, te arunc in usa sit e strivesc acolo. Te musc de gat, in timp ce iti simt fesele presate in pula mea, ganduri murdare imi trec prin minte, amintirea unui autobus n care nimerisem…situatia e febrile, ametitoare. Iti simt caldura trupului tau si nu mai pot respira, luna ne lumineaza trupurile

Niciun comentariu: